Ca în fiecare an, ne deschidem larg porțile să vă lăsăm să ne cunoașteți. ”Ziua porților deschise”, vă dă ocazia să ne cunoașteți în acest univers colorat în care cei mici vor păși cu bucurie în lumea jocului și a cunoașterii.
“Grădinița Dumbrava Minunilor-Zece ani de 10”, zece ani de muncă în echipă, zece ani de provocări, entuziasm, experiențe, reușite, emoții, bucurii, zâmbete, zece ani de împliniri și succes, zece ani de educație de calitate. Suntem mândri de realizarile noastre, ne bucurăm să lucrăm cu oameni excepționali, profesionisti, perseverenți, implicați, dedicați meseriei de dascăl.
Gânduri la început de an școlar…
De la idei… la realitate, cu muncă în echipă, implicare, creativitate, responsabilitate, înțelegere, răbdare pentru începerea noului an școlar în cele mai bune condiții de siguranță pentru copii, intr-un mediu prietenos, cald și vesel. Un lucru împlinit…
Astăzi 05.09.2022 sălile de grupă vor răsuna de veselia, chiotele copiilor, chiar și de plânsul unora dintre ei… Emoțiile vor fi la cote maxime pentru copii, educatoare, dar mai ales pentru părinți. De aceea este important să nu uităm că grădinița nu este despre visele și dorințele părinților, nu e despre ambițiile sau nemultumirile adulților. Grădinița este despre comunicare, relaționare, despre joc și joacă, despre a învăța să împarți, să-ți aștepți rândul, să ajuți, să respecți, să colaborezi, să-ți descoperi resursele, să asculți, să împărtășești idei, să pui întrebări, să cercetezi, să conștientizezi și să-ți exprimi emoțiile.
Grădinița e despre:
” Sunt fericit împreună cu colegii!”, „Îmi place să mă joc și sa descopăr lucruri noi și interesante!”
” Sunt puternic, sunt vesel, pot să mă descurc singur!”
Dumnezeu să ne vegheze pe toți si să ne dea sanatate, înțelepciune, pricepere, răbdare cu noi înșine și cu ceilalți. Să avem un an școlar cât mai aproape de normal și să avem mereu zâmbetul cu noi!
Mult succes tuturor!
„Eu sunt o lumânare. Ard, mă topesc, sunt reaprins în veșnicie.”
Părintele Hrisostom Filipescu
Fiecare an școlar este o nouă provocare…pentru fiecare cadru didactic aflat în primul, al zecelea sau al….patruzecilea an de activitate.
De fiecare dată simți cum presiunea unui nou început ți se împrăștie prin toți porii, simți cum inima tresaltă de emoție, simți cum zeci de priviri îți trimit zeci de mesaje, pe unele le înțelegi, pe altele poate nu încă, simți cu intensitate toate emoțiile copiilor, colegilor, părinților și gândești, poate, dacă ești pregătit să le răspunzi tuturor cu răbdare, cu un zâmbet, cu înțelegere, simplu, dar cu iubire și bucurie.
Cu siguranță, reușești de fiecare dată, chiar și atunci când ești copleșit, dacă simți bucuria din ochii copiilor, dacă lași toate zâmbetele lor să-ți inunde sufletul, dacă reușești să-ți imaginezi/proiectezi povestea noului an școlar așa cum ți-l dorești și dacă reușești să zbori mai sus de dorințe. Totul e magie, sau miracol…important este să crezi că ești puternic, poți și reușești să mergi mai departe. Și să nu uităm că avem cea mai nobilă misiune!
La finalul unui an școlar atipic, cu multe provocări…a sosit momentul în care prichindeii noștri își iau zborul către o alta etapă, drumul continuă…Suntem mândre de voi toți si vă dorim mult succes în viața de școlari.
Când părinții și cadrele didactice fac echipă bună, copiii sunt cei care câștigă!
Multumim părinților pentru colaborarea frumoasă, pentru susținere, implicare și pentru toate aprecierile asupra activității intregului colectiv.
Multumim si celor care ne-au trimis ganduri pozitive, celor care i-au ajutat pe copii sa ne scrie si sa deseneze felicitari de rămas bun.
Multumim pentru nenumăratele mesaje de apreciere primite de cadrele didactice.
„Va mulțumesc pentru eforturile depuse în dezvoltarea copiilor noștri. Încă de când am adus fetele în grădinița Dvs am considerat atât grădinița, ca instituție, cât și educatorii ei, un al treilea membru adult al familiei, pentru că un educator este tot ceea ce un părinte nu poate fi niciodată.
Am apreciat zi de zi activitatile si, dincolo de toate impedimentele, lipsurile, ați contribuit activ la dezvoltarea capacității de asimilare,ați pus cărămidă cu cărămidă la construcția celor care ne vor fi oamenii de mâine.
Prin munca Dvs aceste caractere vor pași mai departe în viata cu un bagaj impresionant și, la un moment dat, se vor fi dezvoltat atat de mult încât sa va fie recunoscători și ei, pentru tot și toate. Meritați toată aprecierea noastră a părinților, va suntem recunoscători ca ați fost oameni buni și calzi în tot acest timp.
Cu deosebita considerație, Ș.C.”
An școlar 2021-2022
15.02.2022
„În cărți există mai multe comori decât în toate cuferele piraților de pe Insula Comorii.” – Walt Disney
Grădinița „Dumbrava Minunilor”, sector 6 a organizat activitatea ,,Pompierii, prietenii noștri!” în cadrul PARTENERIATULUI EDUCAȚIONAL ,,VIAȚA ARE PRIORITATE!”, având ca scop formarea comportamentelor preventive, cunoașterea măsurilor de prevenire a situațiilor de urgență și formarea unei atitudini responsabile faţă de protejarea propriei vieți şi a celorlalți. Copiii au aflat de la reprezentanții I.S.U. „Dealul Spirii” despre riscurile jocului cu focul, despre cum pot fi prevenite diferite situații de urgență, despre reguli și măsuri privind modul de comportare și acțiune în cazul producerii acestora. Pompierii din cadrul Detașamentului „Bujoreni” le-au prezentat copiilor autospeciala de intervenție, echipamentele de salvare și tehnicile de intervenție în misiuni reale. Preșcolarii au vizitat autospeciala urcând în cabină, au pornit sirenele, au îmbrăcat hainele de protecție, au probat pe rând casca de pompier.
Fiecare dintre ei a folosit, ajutat de un pompier, furtunul pentru stingerea focului. Copiii s-au bucurat de această experiență și au fost extrem de curioși și atenți la sfaturile pompierilor!
-
An școlar 2022-2023
Săptămâna 27-31 martie 2023 a fost dedicată activităţilor educative extracurriculare şi extraşcolare, în cadrul programului „Şcoala altfel”, fiind implicați toți copiii, cadrele didactice și părinții. Activităţile desfășurate la Grădinița Dumbrava Minunilor au răspuns intereselor şi preocupărilor diverse ale preşcolarilor, au pus în valoare talentele şi capacităţile acestora în diferite domenii şi au stimulat participarea lor la acţiuni variate, în contexte nonformale.